شناسهٔ خبر: 66464880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله:

عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی اظهار کرد: افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف محصول مجاهدت‌ها، روحیه ولایتمداری، انقلابی‌، جهادی و خادمانه پاسداران و بسیجیان و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنها و حمایت های ملت بزرگ ایران از این نهاد مقدس است که توانسته دشمنان را در عرصه‌های مختلف شکست دهد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در همه عرصه‌های پاسداری و خدمت به مردم، اولین نفر وارد صحنه می‌شوند و آخرین نفر از میدان خارج می‌شوند و این به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت‌های الهی است.

وی افزود: هویت سپاه، انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است و نقش‌آفرینی‌های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده است.

سردار کریمی تاکید کرد: نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف همواره برای ملت ایران امیدآفرین، آرامش‌بخش، غرورانگیز و برای دوستداران انقلاب ظرفیت‌ساز برای مقابله با تهدیدات بوده که نمونه این مهم در تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از اندیشه‌های امامین انقلاب و تدبیر و هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برای جهان اسلام امت‌سازی کرد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک‌کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند، گفت: به فضل الهی و دعای خیر شهدای بزرگ مقاومت این عملیات تاثیرات راهبردی را در سطح منطقه و جهان داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به آغاز برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان مرکزی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان بود که در سال ۹۸ اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول ۷ سال گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد.

وی افزود: دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است و مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تشکر ایشان از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش‌های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه‌دار باشد.

سردار کریمی تاکید کرد: عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و ادامه راه هدفگذاری‌ها و سیاست‌گذاری‌های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و در سال‌جاری با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی، برنامه‌ها را هدف‌گذاری و اجرایی می‌کنیم. جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می‌توانند در این جریان نقش‌آفرین باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار کریمی خاطرنشان کرد: آموزش عقیدتی و سیاسی در کنار آموزش نظامی از ارکان موفقیت رزمندگان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده و در دفاع مقدس این مهم بسیار مورد توجه بوده که باید تبیین شود و این نیازمند همت و تلاش پیشکسوتان است و جوانان باید علاوه بر بهره مندی از تجربیات و خاطرات پیشکسوتان آنها را در قالب‌های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام 

نظر شما