شناسهٔ خبر: 66463833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

روشنایی: خدا کند هیچ باشگاهی حقی از باشگاه دیگر ضایع نکند!

سرپرست استقلال خوزستان معتقد است همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و خدا کند هیچ باشگاهی حقی از باشگاه دیگر ضایع نکند. سرپرست استقلال خوزستان معتقد است همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و خدا کند هیچ باشگاهی حقی از باشگاه دیگر ضایع نکند.

صاحب‌خبر -

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص تساوی استقلال خوزستان مقابل ملوان در هفته بیست‌وپنجم از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: مقابل ملوان عملکرد خوبی نداشتیم و از نظر فوتبالی شاهد یکی از بازی‌های ضعیف استقلال خوزستان بودیم ولی با همین شرایط هم موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و گل تساوی را زدیم. با توجه به بارندگی که در انزلی هست فکر می‌کنم شرایط جوی هم تا حدودی به ملوان کمک کرد. در هر صورت ما نباید شکست می‌خوردیم که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و مساوی کردیم.

وی در واکنش به صحبت‌های مربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی مبنی بر بکارگیری جوانان این تیم مقابل نساجی، گفت: ما می‌رویم مبارزه می‌کنیم، تلاش می‌کنیم و به سایر باشگاه‌ها کاری نداریم ولی توصیه و صحبتم با آنها این است که همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و خدا کند هیچ باشگاهی حقی از باشگاه دیگر ضایع نکند تا باشگاه‌ها بتوانند با توان فنی خودشان پاسخ تلاششان را ببینند.

سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت نامساعد سه نماینده این استان در لیگ برتر گفت: وضعیت اقتصادی تیم‌های بالای جدول را با تیم‌های پایین جدول مقایسه کنید. اگر فولاد را با توجه به منابع مالی‌اش کنار بگذاریم، استقلال خوزستان و صنعت نفت از چه منابعی سود می‌برند؟ در استان خوزستان این همه منابع مالی، کارخانه، صنایع فولاد و... وجود دارد اما متاسفانه ما از نظر امکاناتی در مضیقه هستیم. ما حتی یک زمین تمرین خوب نداریم که در آنجا تمرین کنیم و در زمینی که مسابقات را برگزار می‌کنیم، تمرین می‌کنیم! این مسئله هم برای یک باشگاه لیگ برتری و هم برای استانی که خودش را مهد فوتبال ایران می‌داند، خوب نیست.

روشنایی ادامه داد: ما از نظر زیرساخت با مشکل مواجه هستیم، ان شاا.. در سال‌های آینده مسئولان زیربط برنامه ریزی کنند و شرایط بهتر شود. یک سری چمن‌ها هستند که ادارات و سازمان‌ها در اختیار دارند، باید آنها را بازسازی کنند و در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند که هم سطح فنی فوتبال در خوزستان بالا برود و هم شرایط تیم‌هایمان بهتر شود تا خدای نکرده دل مردم استان‌مان نشکند. واقعا شرایط سخت است و متاسفانه ۳ تیم استان خوزستان در پایین جدول هستند در شرایطی که در فصل‌های گذشته تهران با آن جمعیت ۴ تیم در لیگ داشت و خوزستان هم ۴ تیم داشت. ان شاا.. خدا به ما، باشگاه فولاد و صنعت نفت کمک کند تا از این شرایط خارج شویم. 

وی در خصوص رویارویی استقلال خوزستان با سپاهان، پرسپولیس و نساجی در هفته‌های آینده خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه، تلاششان این است که بهترین عملکرد را از نظر تامین منابع مالی و فراهم کردن امکانات، داشته باشند و کادرفنی هم تمام تلاشش را می‌کند که نتایج خوبی بگیرد. شاید رفتیم و مقابل سپاهان نتیجه گرفتیم از الان نمی‌توان گفت که این بازی سخت است. همه‌ی بازی‌ها سخت هستند مثلا نساجی هم برای رویارویی با ما باید به اهواز بیاید که مطمئنا برایش سخت است. دیدار مقابل پرسپولیس هم آسان نیست و ما قطعا با تمام وجود به مصاف آنها خواهیم رفت.

سرپرست استقلال خوزستان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به بقای استقلال خوزستان در لیگ امیدوار است، گفت: صد در صد در لیگ می‌مانیم، یقین داشته باشید. این را الان نمی‌گویم، نیم فصل اول هم گفته‌ام. با کادرفنی و بازیکنان‌مان این هدف را داریم که ان شاا.. با تمام وجود به مصاف حریفان برویم و برای بقا در لیگ بجنگیم.

انتهای پیام/

نظر شما