شناسهٔ خبر: 66463829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن از فرهنگ شهادت می‌ترسد

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه مهم‌تر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می‌ترسد، گفت: جامعه باید جامعه‌ای شهیدخیز شود، دستگاه‌های ما باید از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران روز گذشته در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران که با حضور «سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران، اظهار داشت: ان‌شالله امسال برگزاری باشکوه کنگره شهدا را داشته باشیم.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که مهم‌تر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می‌ترسد بنابراین بهترین انتقام از دشمن و بهترین ضربه به دشمن این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده و تقویت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: جامعه باید جامعه‌ای شهیدخیز شود و الا اینکه کسانی در مقطعی بروند جان خود را نثار کنند و پس از آن دیگر خبری نباشد وضع خوبی نیست، استان و کشور ما همیشه باید شهیدخیز باشد و فرهنگ ایثار و شهادت باید اینجا پررنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) هفته‌ای دو بار سر خاک شهدای جنگ احد می‌رفتند، باید این فرهنگ ترویج و احیا شود، همه ما وظیفه داریم که این فرهنگ را ترویج کنیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: اولین و بهترین جایی که باید رنگ و بوی شهادت از در و دیوارش به چشم انسان بخورد دستگاه‌های دولتی هستند اینها باید از این خون و فرهنگ دفاع کنند، به‌گونه‌ای باشد که انسان وقتی وارد هر اداره‌ای می‌شود ببیند اینجا فرهنگ شهادت به وضوح دیده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری اگر در جامعه بزرگ داشته شوند خوب است وگرنه صحبت کردن لفظی فایده چندانی ندارد، باید دستگاه‌های ما از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشند تا شهدا و رهبر عزیزمان که یک ایثارگر، جانباز و مدافع فرهنگ ایثار و شهادت هستند راضی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما