شناسهٔ خبر: 66463438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارندگی های قزوین تا شنبه ادامه دارد

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: بارندگی ها در سطح استان تا شنبه /فردا/ همراه با وزش باد ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مریم بهروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد که تا فردا /شنبه/ با گذر امواج حاصل از سامانه بارشی در سطح استان، برای ساعات بعدازظهر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه بارش ها در ساعات بعدازظهر و شب از میزان و گستردگی بیشتری برخوردار خواهد بود، تاکید کرد: پدیده غالب جوی برای روز شنبه /فردا/ وزش بادهای به نسبت شدید غربی در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده تا اواسط هفته با توجه به گذر متناوب امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و با توجه به رطوبت موجود در سطح استان، در پاره ای مناطق ناپایداری ها به صورت رگبار، رعد و برق و وزش باد در ساعات بعدازظهر پیش بینی شده است.

بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته شهرهای قزوین، تاکستان و بویین زهرا با ۲۳ و آوج با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بودند و کمینه دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

نظر شما