شناسهٔ خبر: 66462705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جنگ ستارگان اسکیت جهان در نجف آباد

در رقابتهای کشوری اسکیت فری استایل  که به منظور تشکیل تیم ملی اسکیت فری استایل کشورمان برای مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی داخل سالن میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد از چهار سکوی اول و دوم تمام سکوها نصیب اصفهانی ها شد . در رقابتهای کشوری اسکیت فری استایل  که به منظور تشکیل تیم ملی اسکیت فری استایل کشورمان برای مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی داخل سالن میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد از چهار سکوی اول و دوم تمام سکوها نصیب اصفهانی ها شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اصفهان،مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح پنجشنبه به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.
 
از همین رو، پس از برگزاری دوئل نفس‌گیر بین ورزشکاران، در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو و برنز جهان توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال از سد رومینا سالک دیگر عضو اصفهانی تیم ملی و دارنده مدال طلای جوانان جهان  بگذرد و بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها بایستد. پس از این دو نفر مژده شعبانی از استان البرز به عنوان سومی بسنده کرد.
 
همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز ذکریا، ریحانه مصطفایی هر دو از اصفهان و زهراصادقیان از استان البرز سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.
لازم به ذکر است این مسابقات به منظور تشکیل تیم ملی اسکیت فری استایل  جهت مسابقات جهانی ایتالیا و بازیهای آسیایی داخل سالن برگزار گردید .
روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه نیز  مسابقات آقایان برگزار می گردد.

انتهای خبر 

نظر شما