شناسهٔ خبر: 66461755 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

یسنا زنده پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل شهرستان کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله گم شده بود، پس از پنج روز، زنده پیدا شد

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

 

ماجرای گم شدن یسنا چه بود؟

 

مادر دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

 

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جست‌وجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

 

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند.

 

قاسم غریب آبادی مدیرعامل هلال‌احمر گلستان گفت: از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسایلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگهای جست‌وجوگر و بالگرد هلال‌احمر همچنان ادامه داشت.

 

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است‌؛ اما علی‌رغم تجسس مداوم و گسترده نیروهای، هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ ساله پیدا نشده بود تا اینکه امروز «یسنا» دختر بچه چهار ساله با تلاش کایت سوار داوطلب هلال‌احمر و پس از ۵ روز، زنده پیدا شد.

برچسب‌ها:

نظر شما