شناسهٔ خبر: 66461064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از شرکت485 نفر در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، افزود: براساس آخرین اطلاعات موجود، همزمان با سراسر کشور، فردا جمعه 14 اردیبهشت ماه جاری، 485 نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که از کل میزان ثبت نام کرده برای شرکت در این مرحله آزمون دریافت مدرک تخصصی، حدود 90درصد مرد هستند، ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح( از 10 جزء تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار خواهد شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه دو برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

حجت الاسلام جهانشاهی خاطر نشان کرد: محل برگزاری آزمون زاهدان در سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی، ایرانشهر در دانشگاه پیام نور و در چابهار در مجتمع آموزشی دانشوران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی تعیین شده است.

نظر شما