شناسهٔ خبر: 66459481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضوررییس فدراسیون فوتبال

پیشنهاد ایجاد تیمهای فوتبال ساحلی در کرمان

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم های باشگاهی استان ( گل گهر و مس) دستکم یک زمین فوتبال ساحلی در استان ایجاد کنند و یک تیم فوتبال ساحلی داشته باشند.

صاحب‌خبر -
پیشنهاد ایجاد تیمهای فوتبال ساحلی در کرمان
 
 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج ردر مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد فوتبال در استان کرمان افزود:  نخستین بار حضور بانوان به منظور تماشای فوتسال در سالن امام علی(ع) شهر سیرجان فراهم شد و هر جا که تجهیزات و سخت افزار لازم مهیا باشد زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز فراهم خواهد بود.

رییس فدراسیون با اعلام حضور فعال بانوان در فوتبال به قهرمانیهای تیم خاتون بم  افزود: این قهرمانی اتفاق بسیار خوبی است و باید توجه داشت بسیاری از بازیکنان تیم ملی بانوان از استان کرمان هستند که توفیقی برای این استان محسوب می‌شود.

تاج با اشاره به رشد فوتبال بانوان در کرمان، تاکید کرد: نقش کرمانی‌ها در کمیته‌های فدراسیون فوتبال پررنگ خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه‌ریزی مدون در همه استان ها در بخش فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال  بیان کرد: فوتبال ساحلی مزیت کشور است و اگر در جایی بتوانیم قهرمان دنیا شویم آن فوتبال ساحلی خواهد بود.

تاج همچنین از لزوم ایجاد تیم باشگاهی بانوان توسط تیم های لیگ برتری در آینده نزدیک خبر داد

رییس هیات فوتبال استان کرمان  هم گفت: با اشاره به اینکه ۲۳هزارو ۹۹۵ نفر مشغول به ورزش فوتبال در استان هستند، گفت: پارسال ۳۴۰ تیم استان کرمان در  رقابت های استانی حضور داشتند در حالی که این میزان در سال ۱۴۰۰؛ تنها۱۶۰ تیم بود.

 جهانشاهی با اشاره به اینکه در سطح فوتبال و فوتسال هفت هزار و ۸۰۰ رقابت در سطح استان برگزار شده است، بیان کرد: پارسال۱۹ کلاس مربیگری در سطح فوتبال استان برگزار شد.

در این جلسه همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در استان ۳۵۰۰ روستای دارای دهیاری و شورا وجود دارد گفت : در همه این روستاها با مشارکت مردم ایجاد بخشی از زیرساخت‌ها در حوزه ورزش در حال انجام است 

رئیس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سردار دلها و شهدای حادثه تروریستی دی ماه ادای احترام کرد.

آقای تاج همچنین در بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان را که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، به این موزه اهدا کرد.

نظر شما