شناسهٔ خبر: 66458792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توجه جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی و فروپاشی تصویر ساختگی حقوق بشر

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لنگرود گفت: در ۶ ماه گذشته، افکار عمومی جهان به طور فزاینده‌ای به عمق جنایات رژیم صهیونیستی واقف شده‌اند.

صاحب‌خبر -

فروپاشی تصویر ساختگی تمدن غرب و حقوق بشر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار پاسدار رمضان شریف در حاشیه دیدار رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در شهرستان لنگرودبا اشاره به رخدادها و تحولات اخیر در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی پیرامون جنایات رژیم  صهیونیستی در غزه و نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه های این کشور افزود:پرده‌ای که رژیم ایالات متحده امریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر، رعایت قانون و دفاع از کیان انسانیت پنهان شده بود، برداشته شده است.
وی با اشاره به شکل گیری نهضت اعتراضی ضد صهیونیستی در جهان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود: مردم در پنج قاره جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه علیه جنایت ضد بشری صهیونیسم جهانی به پا خاستند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز مقاومت مردم غزه و ظلم مضاعف رژیم صهیونیستی توجه نخبگان جهان را به خود جلب کرده است گفت: صهیونیست‌ها در طول ۷۰ سال گذشته تلاش زیادی کرده‌اند تا تصویری دل‌انگیز از خود به جهان و به ویژه نخبگان ارائه دهند.
سردار پاسدار رمضان شریف به اتفاقات طوفان الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: این جنایات هیمنه آنها را در عرصه افکار عمومی به هم ریخته است. 
وی با اشاره به اینکه که نخبگان، از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌هایی که با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند، نتوانسته‌اند این ظلم را تحمل کنند گفت: بیداری نخبگان یک موهبت الهی است و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در حمایت از مردم فلسطین داشته باشد.
سخنگوی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در طول هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: رزمندگان غیور گیلانی در جنگ تحمیلی استقبال جهانی علیه ملت ایران حماسه‌های جاودانه‌ای را رقم زدند آنها در بیش از ۱۱ عملیات آفندی و ده‌ها مأموریت پدافندی با ایثار و فداکاری نقش قابل‌توجهی در افتخارآفرینی‌های تاریخی مردم این استان ایفا کردند و نشان دادند که ادامه دهندگان واقعی راه سردار بزرگ کوچک جنگلی هستند.

وی در پایان رسالت رزمندگان امروز تیپ میرزا کوچک خان جنگلی را حساس و تاریخی توصیف کرد و گفت: نسل جوان امروز سپاه در این تیپ مقتدر و سرافراز که در زمره یگان‌های زبده و نیرومند نیروی زمینی سپاه می‌درخشند پرچم مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران را برافراشته و موجب افتخار و مباهات مردم این خطه شریف  خواهند بود.
در پایان مراسم از تعدادی از پاسداران به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی قدردانی شد.

نظر شما