شناسهٔ خبر: 66458739 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یسنا پیدا شد/ تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی کودک کلاله‌ای ادامه دارد+ فیلم

دختر گمشده کلاله‌ای پس از پنج روز عصر امروز پیدا شد.

صاحب‌خبر -

یسنا دیدار دختربچه چهارساله از اهالی روستای «یلی بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله که عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گم‌شده بود، دقایقی پیش زنده پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

بر اساس اعلام هلال احمر گلستان این دختر بچه عصر امروز پنجشنبه با تلاش یک کایت سوار و یکی از سگ‌های زنده یاب اعزامی به محل حادثه زنده پیدا شد.

قاسم غریب آبادی مدیر عامل هلال احمر گلستان گفت: اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

سید جواد میردوستی گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در ادامه برررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین، ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده‌شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به‌عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

<div id="video-display-embed-code_19260879"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8725313/19260879?width=400&height=300"></script></div>
 
<div id="video-display-embed-code_19260933"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8725313/19260933?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما