شناسهٔ خبر: 66451985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برخورد رونیز با پژو ۲۰۶ در پایتخت یک کشته برجای گذاشت

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ۲ حادثه رانندگی طی چند ساعت اخیر خبر داد و گفت که در این تصادف‌ها، یک نفر جان خود را از دست داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس راهور پایتخت، سرهنگ فیروز کشیر روز پنجشنبه از برخورد شدید سواری رونیز با پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ فضل الله خبر داد.

وی گفت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد امروز در مسیر چوب تراش - شیخ فضل الله، یک دستگاه سواری رونیز که در این مسیر در حال تردد بوده با پژو ۲۰۶ برخورد می‌کند که سواری پژو واژگون شده و بر اثر شدت جراحات وارده متاسفانه راننده پژو در دم جان باخت و راننده رونیز هم مصدوم شد.

سرهنگ کشیر ادامه داد: بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ حاکی است که این حادثه به علت رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده رونیز رخ داده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: رعایت حق تقدم عبور و مرور توسط رانندگان می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز تصادفات جلوگیری کند.

برخورد رونیز با پژو ۲۰۶ یک جان باخته برجای گذاشت

در خبری دیگر، ساعت ۰۶:۵۰ صبح امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق لاین تندرو به کندرو قبل از جهاد، ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه یکی از کامیونت ها واژگون و ۲ نفر مصدوم شدند.

این حادثه بار ترافیکی ایجاد کرد اما با حضور تیم‌های پلیس بزرگراه، ترافیک روانسازی و کامیونت واژگون شده توسط جرثقیل سنگین به محل ایمن منتقل شد.

نظر شما