شناسهٔ خبر: 66451149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز خبر داد؛

واگذاری امور سرویس مدارس به شهرداری

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان‌شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری شیراز، پیمان باباخانی از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر به نمایندگی از شهرداری این کلان‌ شهر خبر داد.

وی افزود: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان‌شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش‌ و پرورش در سنوات گذشته، برنامه‌ ریزی‌های انجام‌ شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

 

باباخانی گفت: برنامه‌ ریزی‌ها و برآورد‌های لازم در این خصوص انجام‌ شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز‌ امیدواری از ساماندهی هرچه بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآورد‌های دقیق انجام‌شده و‌امیدواریم با برنامه‌ ریزی‌های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش‌آموزان برداشته باشیم.

باباخانی همچنین از آموزش‌های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد.

انتهای خبر/

نظر شما