شناسهٔ خبر: 66448943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه توسعه‌ایرانی | لینک خبر

مهدی قائدی این روزها بدون فرهاد مجیدی هم در لیگ امارات می‌درخشد؛ باشو در اوج

صاحب‌خبر -

مهدی قایدی در لیگ بیست‌ودوم به استقلال برگشت تا آبی‌ها از این اتفاق خوشحال شوند. قایدی زیر نظر ریکاردو سا پینتو عملکرد قابل‌قبولی داشت و جزو 3‌بازیکن برتر استقلال در فصل گذشته بود. پس از پایان لیگ بیست‌ودوم، قرارداد قرضی قایدی با استقلال تمام شد و شباب‌الاهلی هم تصمیم گرفت او را به اتحاد کلبا بفرستد تا ستاره بوشهری زیر نظر فرهاد مجیدی کار‌ خود را دنبال کند. او زیر نظر مربی محبوبش فوتبال خوبی بازی می‌کرد اما حالا چند هفته‌ای است پس از جدایی مجیدی، ستاره بوشهری فوتبال ایران حسابی اوج گرفته و به یکی از بهترین‌های لیگ امارات تبدیل شده است.

مهدی قایدی قصه فوتبالی عجیبی دارد؛ استعدادی که بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند می‌توانست مسیر بهتری را انتخاب کند و در یکی از تیم‌های اروپایی حضور داشته باشد اما به هر حال شرایط قایدی طوری پیش رفت که حالا او در اتحاد کلبا حضور دارد و البته در همین تیم هم می‌درخشد. مهدی قایدی پس از انتقال به باشگاه اماراتی، در همان دیدار اول برابر شارجه گل زد تا به مدیران کلبا ثابت کند او را به درستی انتخاب کرده‌اند. قایدی حتی در چند بازی بعد، برابر شباب‌الاهلی که تیم سابقش محسوب می‌شود، موفق شد پاس گل بدهد. ستاره بوشهری زیر نظر فرهاد مجیدی هم به روزهای خوب خود ادامه داد اما پس از چند بازی که اتحاد کلبا نتایج خوبی کسب نکرد، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند با فرهاد مجیدی قطع همکاری کنند تا همکاری مجیدی و قایدی در فوتبال امارات و اتحاد کلبا به پایان برسد. عده‌ای تصور می‌کردند با نبود فرهاد مجیدی، مهدی قایدی هم اتحاد کلبا را ترک می‌کند اما ستاره بوشهری در این تیم ماند و حالا هم در حال درخشش است.

مهدی قایدی در طول دوران فوتبال خود، حواشی عجیبی را پشت سر گذاشته است. موضوعاتی که شاید باعث شد مسیر زندگی او عوض شود و به اهداف بزرگ‌ترش نرسد. قایدی هر وقت با حواشی دست و پنجه نرم کرده، دچار افت کیفیت فنی هم شده است. بازیکن ۲۵‌ساله اتحاد کلبا حالا دوران جدیدی را در زندگی خود سپری می‌کند و البته کیفیت فنی او بار دیگر به حد ایده‌آلی رسیده است. مهدی قایدی در این فصل، آمار ۱۰‌گل و ۵‌پاس‌گل را با پیراهن اتحاد کلبا ثبت کرده که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. قایدی یکی از مهره‌های مهم اتحاد کلبا در فصل جاری است و به خوبی نشان داده تا چه اندازه می‌تواند روی روند این تیم تاثیر داشته باشد. ستاره خوش‌تکنیک ایرانی در دیدار این هفته اتحاد کلبا برابر الوصل که با شکست سنگین 4 بر یک کلبا همراه بود، تک‌گل تیمش را به‌ثمر رساند. مهدی قایدی حالا روند خوبی را در پیش گرفته است و باید دید درخشش او باعث حضورش در تیم‌های بزرگ‌تر و اروپایی می‌شود یا خیر. فراموش نکنیم قائدی هنوز 2‌سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد و این باشگاه است که باید برای آینده او تصمیم بگیرد.

 

نظر شما