شناسهٔ خبر: 66448753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

تنهاد وقف یکی از مردمی ترین نهاد ها است

تبریز- مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه نهاد وقف یکی از مردمی ترین نهاد ها است گفت: پشتوانه وقف، مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی، ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اوقاف در تهران بیان کرد: سازمان اوقاف از مردمی‌ترین سازمان‌ها است؛ سازمانی که مردم با انجام وقف و کارهای خیر آن را رقم زدند.

وی گفت: نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف در هتل بزرگ ارم برگزار شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: هتل ارم یکی از موقوفات ماندگار وسرمایه ماندگار است..

وی با اشاره به انفجار اطلاعات در قرن ۲۱ عنوان کرد: حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان در سال جهش تولید ، جهاد تولید با مشارکت مردم  شروع شده است و می توان از این مولدهای جهش تولید با مشارکت مردم حمایت کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: در بحث شرکت های دانش بنیان سازمان اوقاف و امور خیریه  در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، پزشکی و صنعت فعال است و از این شرکت ها حمایت می کند.

وی گفت: پتانسیلی که در زمین های اوقاف وجود دارد مخصوصا در آذربایجان شرقی با پهناوری و وسعت ای که در زمینه هادارد می تواند در بحث مولد سازی و همچنین تولید یکی از پیشتازان این عرصه باشد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در منطقه ارسباران، بزرگترین سردخانه ، در منطقه خامنه بادام زارها ، در آذرشهر نهالستان هایی که به وجود آمده است در بخش صنعت و کشاورزی می تواند گام های موثری برداشت.

وی خاطر نشان شد: پشتوانه وقف مردم هستند و امیدواریم تمام نهاد ها و دستگاه های دولتی پای کار بیایند .
 

نظر شما