شناسهٔ خبر: 66448358 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جیمی کاراگر:

موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، معتقد است که با تماشای بازی جمال موسیالا به یاد دیه‌گو مارادونا و کودکی خودش می‌افتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام و جمال موسیالا، دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال اروپا هستند که هر کدام در تیم خود عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.

بلینگام در رئال مادرید و موسیالا در بایرن مونیخ تمام توجهات را به خود جلب کرده و نشان داده‌اند که چگونه با سن کم می‌توانند در تیم‌های بزرگ و همینطور مسابقات حساس با دقت عمل کنند.

جیمی کاراگر، کارشناس سی‌بی‌اس اسپورت، در مقایسه این دو بازیکن تایید کرد که بیشتر طرفدار موسیالا است: "او منحصربه‌فرد است، شما کمتر بازیکنی مثل او می‌بینید که میانه میدان اینطور دریبل بزند. بلینگام که بازیکن فوق العاده‌ای است، کاملا متفاوت است. تعداد بسیار کمی از بازیکنان، در صورتیکه در حال حاضر در فوتبال اروپا وجود داشته باشند، مثل موسیالا هستند.

2017259

وقتی چنین بازیکنانی را می‌بینید که به راحتی بازیکن مقابل را از پیش رو برمی‌دارند، یاد وقتی می‌افتید که بچه بودید و بازی‌های مارادونا را تماشا می‌کردید.

بلینگام و موسیالا دو بازیکن تماشایی هستند اما کاملا با هم تفاوت دارند. من عاشق تماشای بازی موسیالا هستم. احتمالاً از تماشای بازی او بیشتر از تماشای جود بلینگام لذت می‌برم.

جود واقعا جذابیت خاصی دارد. اما کاری که او انجام می‌دهد خاص است؛ کسی که واقعا می‌تواند دریبل بزند. من در مورد یک وینگر صحبت نمی‌کنم که در گوشه‌ها از مقابل یک بازیکن عبور کند این درمورد یک هافبک وسط متفاوت است."

نظر شما