شناسهٔ خبر: 66447529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

نمایشگاه کتاب «حکمت مطهر» در زنجان دائر شد

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب «حکمت مطهر» در زنجان برپا شد.

صاحب‌خبر -

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و سالگرد شهادت شهید مطهری برنامه‌های متعددی توسط بنیاد شهید در حال اجراست.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این اداره کل برگزاری نمایشگاه کتاب «حکمت مطهر» است که با همکاری بنیاد شهید و سپاه استان دایر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه کتاب در سالن نور سپاه استان دایر است، افزود: بازدید عموم از نمایشگاه آزاد است.

برزگر درباره کتاب‌های قابل عرضه در این نمایشگاه گفت: همه آثار مربوط به شهید مطهری و آثاری که درباره زندگی نامه ایشان توسط سایر نویسندگان نگارش شده در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی به سایر برنامه‌های اجرایی بنیاد شهید هم اشاره کرد و افزود: برگزاری شب شعر با حضور رزمندگان و راویان دفاع مقدس، تجلیل از نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس به ویژه فرهنگیان و همچنین دیدار با خانواده شهدا از سایر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته معلم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان ۴۹ شهید فرهنگی دارد که در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما