شناسهٔ خبر: 66447177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

هونگچی H5 ، لوکس ترین ماشین چینی ایران با قیمت نجومی در بازار

صاحب‌خبر -

هونگچی H5 به‌عنوان لوکس ترین ماشین چینی ایران با قیمت نجومی وارد بازار شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری Hongqi H5 در بازار آزاد ایران را بررسی خواهیم کرد.

هونگچی H5 که به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین، گران‌ترین و فول‌آپشن‌ترین خودروهای بازار ایران محسوب می‌شود، پس از شماره‌گذاری و دریافت پلاک، سرانجام فرایند تحویل آن به مشتریان آغاز شد. در همین راستا مالکان این خودرو در بازار ایران برای این خودرو قیمت بسیار نجومی را در نظر گرفتند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری هونگچی اچ 5 در بازار ایران آشنا خواهیم شد.

قیمت هونگچی H5 در بازار ایران

هونگچی H5 هونگچی H5

در حالی که هونگچی H5 با قیمت 2 میلیارد و 760 میلیون تومان در مدل 2024 توسط بی ام کارز (زیربرند بهمن موتور) به مشتریان عرضه شده بود، مالکان این خودرو بلافاصله پس از این‌که این خودرو را تحویل گرفتند، قیمت نجومی 6 میلیارد و 700 میلیون تومان را برای آن در آگهی‌های فروش ثبت کردند.

هونگچی H5 هونگچی H5

گفتنی است هونگچی اچ 5 به یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 220 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته AT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو ظرف مدت 7.8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و مصرف ترکیبی 7 لیتری را به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌همراه دارد. ضمن این‌که حداکثر سرعت آن نیز 230 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:
هونگچی EHS7، شاسی بلند لوکس جدید چینی‌ها با قوای محرکه تمام برقی است هونگچی H9 مدل 2024، قصر متحرک جدید چینی معرفی شد

نظر شما