شناسهٔ خبر: 66445755 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم:

جنبش دانشجویان جهان مهر تایید بر متخاصم بودن اسرائیل است

معصومه بدخشان

رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم جنایتکار صهیونیست و همگرایی این قشر فرهیخته که از کشورهای مختلف دنیا هستند، مهر تایید را بر متخاصم بودن اسرائیل می زند.

صاحب‌خبر -

مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراضات دانشگاهیان دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیست، گفت: اعتراضات دانشگاه های دنیا به ویژه دانشگاه های ایالات متحده آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیست را شاهد هستیم. در این جنبش بیداری دانشگاهیان، متاسفانه دانشجویان مورد هجوم و حمله نیروهای پلیس قرار گرفته اند که باز شاهد نقض آزادی بیان و خشونت علیه قشر فرهیخته هستیم.

وی افزود: دولت آمریکا با برخورد خشونت آمیزی که علیه قشر دانشجویی داشت، نشان داد که مثل همیشه حامی یک کشور تروریست و متخاصم همانند رژیم کودک کُش صهیونیست است و حاضر است برای دفاع از اسراییل علیه مردم خود خشونت نشان دهد، این خشونت از نگاه مردم دنیا پنهان نمی ماند.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: اگر کسانی هنوز ناآگاهانه به این نتیجه نرسیده اند که اسراییل یک کشور متخاصم و کودک کُش است، با مشاهده جنبش بیداری که در جهان رخ داده است، به این نتیجه خواهند رسید.

صدری نسب تصریح کرد: خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم جنایت کار صهیونیست و همگرایی این قشر فرهیخته که از کشورهای مختلف دنیا هستند، مهر تایید را بر متخاصم بودن اسرائیل می زند.

انتهای پیام

نظر شما