شناسهٔ خبر: 66444368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پلمب ۱۲ وسیله بازی غیراستاندارد در شهر بازی‌های استان اردبیل

کارشناسان اداره کل استاندارد استان اردبیل در بازرسی از تجهیزات شهربازی های استان، ۱۲ وسیله و تجهیزات بازی غیراستاندارد را پلمب کردند.

صاحب‌خبر -

پلمب 12 وسیله بازی غیراستاندارد در شهر بازی های استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل درباره علت پلمب این وسایل و تجهیزات بازی نصب شده در شهرهای بازی استان گفت: نبود ایمنی استفاده، مطابقت نداشتن با استانداردهای ملی تعریف شده و احتمال بروز خطرات جانی برای شهروندان و استفاده کنندگان از دلایل پلمب این تجهیزات بوده است.

حسین پور تاب زنجیره‌ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان، دو مورد قطار بدون ریل، قطار کودک و ماشین برقی را از جمله تجهیزات پلمب شده و فاقد استاندارد در شهر بازیهای استان عنوان کرد و افزود: این تجهیزات به علت نداشتن مجوز معتبر بهره‌برداری از شرکت‌های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شدند.

وی از شهروندان استان خواست هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی ، از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب شده در کنار تجهیزات اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد مغایر از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ و یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

 

نظر شما