شناسهٔ خبر: 66443798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم منطقه عشایری کولیدر بروجرد

با حضور تیم‌های تخصصی پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم منطقه عشایری کولیدر بروجرد ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرماندار بروجرد در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، گفت: تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی در این منطقه عشایری همزمان با جلسه شورای عشایری حضور دارند تا خدمات مورد نیاز عشایر ارائه دهند، همه ما تلاش می‌کنیم تا بخشی از مشکلات عشایر زحمت کش را که بخش عمده تولید را بر عهده دارند، حل کنیم.
مسلم مرادی گفت: عشایر مستقر در منطقه عشایری کولیدر مشکلاتی در حوزه آب، راه و مخابرات دارند که در جلسه امروز مطرح شد تا پیگیری‌های لازم برای حل بخشی از آنها صورت گیرد.
فرماندار بروجرد افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری و توسعه صنایع دستی در جامعه عشایری در جلسه امروز با حضور مدیران کل امور عشایر لرستان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که به عشایر داوطلب فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه منطقه عشایری کولیدر بروجرد؛ منطقه‌ای بکر برای توسعه گردشگری عشایری در لرستان است، گفت: با توجه به ظرفیت مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگر می‌توان به درآمدزایی در این حوزه و حوزه‌های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.
عطا حسن پور بیان اینکه در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است، گفت: مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ رو است با توجه به روحیه مهمان نوازی و زندگی اصیلی که این افراد دارند می‌تواند از جاذبه‌های زیادی برای گردشگران برخوردار باشد.

<div id="video-display-embed-code_11065458"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4221812/11065458?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما