شناسهٔ خبر: 66443413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

انتخاب فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارگری کشور، امیدآفرین است

بندرعباس - ایرنا - انتخاب یک واحد فولادی از هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارگری کشور، امیدآفرین‌ بوده و انتظار می‌رود سایر صنایع این استان نیز در راستای ارتقای سطح کیفی تولیدات و تکریم کارگران‌ تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان: در سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان و به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از پنج واحد برتر کارفرمایی کشور تجلیل شد، که دستیبابی به این مهم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی حاصل شده است.

«فولاد هرمزگان در فروردین ماه امسال موفق شد هم در واحد احیا مستقیم و هم در واحد فولادسازی رکوردهای جدید ماهیانه به ثبت برساند و عزم خود را برای دستیابی به اهداف و استراتژی‌های کلان به ویژه جهش تولید جزم کند.

واحد فولادسازی در فروردین ماه با تولید ۱۶۱ هزار و ۱۰۹ تن تختال فولادی، برای نخستین بار از تولید ۱۶۰ هزار تن گذر کرد و این میزان تولید برای خط تولیدی که ظرفیت اسمی آن ۱۲۵ هزار تن در ماه است، یک عدد شگفت‌انگیز محسوب می‌شود؛ رکورد قبلی این واحد ۱۵۸ هزار و ۱۷۰ تن رقم خورده بود و رشد حدود سه هزار تنی رکورد را داشته است.

همچنین در فروردین ماه امسال رکوردهای تعداد ذوب تخلیه شده به میزان یک هزار و ۳۸۹ تن و تعداد ذوب ریخته‌گری شده به میزان یک هزار و ۳۷۷ تن به ثبت رسید که بالاتر از ظرفیت اسمی بوده است.»

نظر شما