شناسهٔ خبر: 66443068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حسینی:

نقش کارگران در تحقق شعار سال ارزشمند و انکارناپذیر است

همدان-فرماندار فامنین با بیان اینکه نقش کارگران در تحقق شعار سال نقشی ارزشمند و انکارناپذیر است، گفت: کارگران در جامعه جزء شریف‌ترین و ارزشمندترین اقشار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح‌الله حسینی در مراسم تقدیر از کارگران نمونه توزیع برق، کارخانه آسفالت سراوک و شرکت تعاونی میثاق شهرستان فامنین با بیان اینکه نقش کارگران در تحقق شعار سال نقشی ارزشمند و انکارناپذیر است، اظهار کرد: کارگران در جامعه جزء شریف‌ترین و ارزشمندترین اقشار هستند که با تلاش شبانه‌‌روزی و استفاده از بزرگ‌ترین سرمایه زندگی که جانشان است به دنبال کسب روزی حلال هستند و یکی از حلال‌ترین درآمدها را دارند.

وی ادامه داد: صنعت برق مخاطرات زیادی دارد و شما در برف و باران و در همه روزهای سال آماده فعالیت شبانه‌روزی هستید و این اقدامات قابل تقدیر است و  اجر و منزلت شما را بالا می‌برد.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: کارهای بسیاری در سال گذشته توسط توزیع برق شهرستان اجرا شد که نتیجه کار شما کارکنان این مجموعه و قابل تقدیر است.

وی افزود: تلاش کنیم اگر شبکه نیاز به تقویت و اصلاح دارد یا نیاز به فرهنگ‌سازی است، انجام شود تا برق شهرستان در ایام تابستان با مشکل روبه رو نشود و با این حرکت شما به پایدارتر شدن برق شهرستان کمک کنیم.

گفتنی است؛ در ادامه این برنامه‌ها از دو کارگر نمونه در توزیع برق، ۵ کارگر کارخانه آسفالت سراوک و کارگران نمونه شرکت تعاونی میثاق شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما