شناسهٔ خبر: 66443051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سپاه

تفکر مقاومت در جهان فراگیر شده است

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سپاه گفت: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گر است و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود بخاطر نسل کشی در غزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه جهاد تبیین سپاه عصر روز گذشته در همایش عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج ساوه در سالن سلمان ساوجی گفت: جبهه حق و باطل از بدو خلقت بشر وجود داشته و نسل کشی امروز حکومت یهود و دنیای صهیونیست در غزه و کشورهای مسلمان موضوع تازه ای نیست چرا که شهادت همه معصومین(ع) توسط نسل یهود بوده است.

وی ذات صهیونیست نسل کشی و اصل او شیطان پرستی دانست و افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفته‌اند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سپاه با بیان اینکه هدف آمریکا و دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است که دنیا را در سیطره خود قرار دهند، گفت: ۲ قطب جبهه باطل یهود و جبهه حق مکتب اسلام، برای مدیریت در جهان حاکم بود و یهود برای اینکه مکتب اسلام جهانی نشود ،۵۲ کودتا علیه ایران اسلامی شکل داد.

ابراهیم‌پور ادامه داد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و تحمیل ۸ سال جنگ با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفت.

وی افزود: آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه، غزه و حتی اوکرابن به امید اینکه جهان را در سلطه خود قرار دهد، نفوذ کرد اما در نظم جدید جهانی آمریکا از حیث اقتصادی، قدرت و علمی به انزوا رفته است و اکنون بزرگترین بدهکار کشور از نظر اقتصادی در جهان است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، گفت: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گر است و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود بخاطر نسل کشی در غزه است.

ابراهیم‌پور گفت: حمله به کنسولگری ایران در سوریه برنامه ریزی و با هدف شناسایی قدرت نظامی ایران بود اما نه تنها نتوانستنذ قدرت نظامی ما را شناسایی کند بلکه با حمله پهپادهای عادی و سطح پایین ما مراکز حساس آنها مورد حمله قرار گرفت و ضربه پذیری اسرائیل به جهانیان ثابت شد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین باطل سحر در مقابل سحر یهود است و لازم است همه افراد را در مسیر جهاد تبیین همراه خود کرد تا در کمین دشمنان نیفتند؛ توصیه های رهبر معظم انقلاب در این راستا بسیار موثر است.

انتهای پیام/

نظر شما