شناسهٔ خبر: 66443037 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عطنانیوز | لینک خبر

به همت مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبائی؛

دوره آموزشی _ مهارتی"کلاس +"برگزار می شود

صاحب‌خبر -

عطنا- مرکز مشاوره و سبک زندگی، با حضور استادان دکتر جواد خدادادی و دکتر مهدی وجدانی همت؛ اعضای هیئت علمی گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی، دوره آموزشی مهارتی "کلاس +" را به عنوان "رویدادی نو و شیوه‌ای نوین در آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی" برگزار می‌کند.

کلاس+ رویدادی نو و شیوه‌ای نوین در آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی

مخاطبین این دوره کلیه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی هستند که هدف اصلی آن: "آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی"، تلاش در راستای ارتقای سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان است. مجری این دوره دکترعلیرضا مرتضوی و اجرای استندآپ کمدی توسط سهیل غلامرضاپور می‌باشد.

کلاس+ رویدادی نو و شیوه‌ای نوین در آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی

افتتاحیه دوره "کلاس+ رویدادی نو و شیوه‌ای نوین در آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی" از روز دوشنبه ١٤٠٣/٠٢/١٠، آغاز شده است. این دوره به مدت پنج جلسه دو ساعته در روزهای دوشنبه ساعت 14 به صورت حضوری در آمفی تئاتر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

کلاس+ رویدادی نو و شیوه‌ای نوین در آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی

پس از ثبت نام و حضور غیاب در کلاس، برای شرکت کنندگان، ۱۰ ساعت گواهی حضور در کارگاه آموزشی صادر می گردد. لینک ثبت نام در کلاس+ :
https://otc.atu.ac.ir/IdeaPortal/Course?CourseGroup=42&CourseSubGroup=33

<div id="video-display-embed-code_14791"><script type="text/JavaScript" src="https://atna.atu.ac.ir/fa/news/play/embed/305440/14791?width=800&height=533"></script></div>

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

 

نظر شما