شناسهٔ خبر: 66442730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کارگران شاغل در سطح منطقه ارومیه حافظین سرمایه ملی هستند

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: کارکران و‌ کارمندان شاغل در منطقه یک ارومیه، تلاشگران خط مقدم اقتصاد نفتی کشور و حافظین سرمایه ملی، هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد مجرد، همزمان با روز جهانی کارگر در دیدار چهره به چهره باکارمندان، کارکنان و کارگران شاغل در سطح منطقه ارومیه گفت: کارکران و‌ کارمندان شاغل در منطقه یک ارومیه، تلاشگران خط مقدم اقتصاد نفتی کشور و حافظین سرمایه ملی، هستند.

مجرد به توزیع روزانه بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب شبانه روزی به هموطنان عزیز مرهون تلاش های ستودنی کارگران عزیز است.

مجرد با اشاره به اهمیت جایگاه و مقام بارز کارگر افزود: در سال‌های متمادی محوریت نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ایرانی نشان از اهمیت کار و تولید داخلی و لزوم جهت‌گیری کشور در این زمینه دارد و این مهم غیر از اَرج نهادن و ارتقا فرهنگ کار و کارگر محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پایبندی به قوانین حین انجام کار در شرایط عملیاتی نفت مخاطره آمیز بوده و مستلزم آن است کارکنان همواره و در هر شرایطی با حفظ ایمنی، نظم و انسجام به افزایش کارایی و سلامت کاری پایبند باشند.

مجرد در پایان این دیدار صمیمانه شایسته سالاری و اعتقاد، اعتماد و اتکاء به نیروهای توانمند را کلید ایجاد تحول در هر مجموعه کاری دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه و توسعه کیفی و بیش از پیش سرمایه های انسانی ارزشمند و جوان صنعت نفت در تحقق اهداف هر چه بیشتر به موفقیت دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما