شناسهٔ خبر: 66442218 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اردن حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به کاروان امدادرسانی به غزه را محکوم کرد

تهران- ایرنا- وزارت خارجه و امور مهاجران اردن امروز (چهارشنبه) حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به ۲ کاروان امدادرسانی اردن به نوار غزه را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری اردنی«عمون»، وزارت امور خارجه و امور مهاجران اردن ضمن محکوم کردن حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به ۲ کاروان امدادرسانی این کشور به غزه، رژیم صهیونیستی را مسوول این حمله دانست.

«سفیان القضاة» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن گفت که حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به کاروان های امدادرسانی حامل مواد غذایی و خوراکی برای نوار غزه و شکست مسوولان این رژیم در حمایت از امدادرسانی، همه ادعاهای کابینه رژیم اسرائیل و تعهدات آن برای حمایت از کاروان‌ها را از بین برد.

وی مقامات رژیم صهیونیستی را مسوول کامل این جنایت دانست و جامعه جهانی را به اتخاذ موضع بین‌المللی روشن در خصوص محکومیت این جنایت و ملزم کردن این رژیم به پایبندی به تعهدات قانونی خود و تأمین امنیت کاروان‌های امدادرسانی، فراخواند.

بامداد امروز ۲ کاروان کمک‌های بشردوستانه اردن که حامل مواد غذایی، آرد و دیگر اقلام خوراکی بود در مسیر حرکت به سمت گذرگاه های «ایرز» و «کرم ابو سالم» مورد حمله شهرک‌نشینان صهیونیست قرار گرفت. آنها تعدادی از بسته‌های خوراکی را به خیابان‌ها پرتاب و خسارت‌های زیادی به آن وارد کردند.

نظر شما