شناسهٔ خبر: 66441981 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود - مردم سالاری آنلاين

اگر شش ماه پیش در قرعه‌کشی گرین کارت لاتاری ۲۰۲۵ شرکت کرده‌اید، تاکنون باید بدانید نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود. هر ساله تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج به دستور دولت آمریکا تغییر می‌کند. معمولا این نتایج اواسط اردیبهشت ماه قابل مشاهده هستند. جهت مشاهده نتایج می‌بایست مدارک لازم را فراهم کنید و با طی کردن مراحل، قبولی خود در لاتاری را رصد کنید.

صاحب‌خبر -

اگر شش ماه پیش در قرعه‌کشی گرین کارت لاتاری ۲۰۲۵ شرکت کرده‌اید، تاکنون باید بدانید نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود. هر ساله تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج به دستور دولت آمریکا تغییر می‌کند. معمولا این نتایج اواسط اردیبهشت ماه قابل مشاهده هستند. جهت مشاهده نتایج می‌بایست مدارک لازم را فراهم کنید و با طی کردن مراحل، قبولی خود در لاتاری را رصد کنید.
 

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

ثبت‌نام اولیه لاتاری آمریکا ۲۰۲۵ در اکتبر سال ۲۰۲۳ انجام شد. افرادی که در این تاریخ ثبت‌نام خود را نهایی کرده باشند، در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برای دیدن نتایج می‌توانند وارد سایت مربوطه شوند. به گفته دولت آمریکا نتایج لاتاری ساعت ۱۲ ظهر تاریخ ۴ می ۲۰۲۴ قابل مشاهده است. به تاریخ شمسی ساعت ۲۰:۳۰ اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ زمان بازدید از نتایج لاتاری است.

این‌که نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود، خود یک بحث جداست و این‌که چگونه باید نتایج مشاهده شوند هم اهمیت ویژه‌ای دارد. پس از ثبت‌نام در لاتاری، کدی در اختیارتان قرار می‌گیرد که کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) نام دارد.

برای چک‌ کردن نتایج لازم است کانفرمیشن نامبر را داشته باشید. با وارد کردن کد موجود در رسید در صفحه مربوطه، به سرعت اطلاعات هویتی و نتیجه قبولی شما مشخص خواهد شد. درصورتی‌که رسید ثبت‌نام در دسترستان نیست، باید از روش بازیابی کانفرمیشن نامبر استفاده کنید تا نتایج برایتان مشخص شوند.

نحوه اطلاع‌رسانی نتایج لاتاری آمریکا چگونه است؟

فراموش نکنید نتایج لاتاری آمریکا از طریق هیچ‌گونه ایمیل یا پیامکی اطلاع‌رسانی نمی‌شود؛ حتی اگر یکی از برندگان خوش شانس گرین کارت آمریکا شما باشید! پس از این‌که دانستید نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود، باید پیگیر اخبار جدید باشید؛ یعنی وارد صفحات مشخص‌شده شوید و نتیجه نهایی را رصد کنید. اگر ثبت‌نام را زیر نظر مؤسسات مهاجرتی انجام داده‌اید، کارتان تقریبا راحت است؛ زیرا با مراجعه به این مؤسسات به سرعت نتایج لاتاری مشخص می‌شوند و جای نگرانی وجود ندارد.

چگونه نتایج لاتاری را بررسی کنیم؟

برای مشاهده نتایج لاتاری لازم است وارد سایت مربوطه شوید و مراحلی را طی کنید. در گام اول به نشانی www.cartesabz.net مراجعه کنید. سپس به دنبال گزینه استعلام نتایج لاتاری در صفحه اصلی باشید. پس از یافتن این گزینه، روی گزینه بررسی کلیک کنید.

در این مرحله صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که دستورالعمل مشاهده نتایج لاتاری را در بر دارد. برای طی کردن مرحله بعد باید گزینه ادامه را انتخاب کنید. در صفحه جدید ۴ فیلد خالی وجود دارند:

فیلد اول مخصوص Confirmation Number است. کد رسید ثبت‌نام در این قسمت قرار می‌گیرد.

فیلد دوم مخصوص نام و نام خانوادگی شماست. این فیلد باید دقیقا مشابه نام و نام خانوادگی زمان ثبت‌نام (با حروف لاتین) پر شود.

فیلد سوم مخصوص تاریخ تولد شما (به میلادی) است.

پس از پر کردن فیلدهای خالی روی تایید کلیک کرده و نتایج را مشاهده فرمایید. برای مشاهده نتایج و اطلاع دقیق از این‌که نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود کمک از مؤسسه مهاجرتی کارت سبز است. بدین ترتیب که اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان این مؤسسه قرار دهید و به سرعت نتایج را مشاهده کنید.

 

حالت‌های مختلف نتایج گرین کارت لاتاری به چه معناست؟

پس از طی کردن مراحل فوق و وارد شدن به صفحه اصلی نتایج، حالت‌های مختلفی را خواهید دید. حالت اول یعنی خوش شانسی و برنده شدن در مسابقه بزرگ گرین کارت لاتاری است و حالت دوم یعنی شانس با شما یار نبوده است.

حالت اول: برنده شدن در لاتاری

اگر خوش شانس باشید، به احتمال زیاد با صفحه‌ای که خبر از برنده شدن شما در قرعه‌کشی لاتاری می‌دهد، مواجه خواهید شد. در این صفحه پیام زیر مشهود است:

You have been randomly selected for further processing in the diversity immigrant visa program for the fiscal year

«شما به‌طور تصادفی برای دریافت ویزای مهاجرت تنوع نژادی سال مالی جاری انتخاب شده‌اید.»

پس از دریافت پیام فوق، در صفحه مخصوص اطلاعات هویتی شما قابل نمایش هستند. اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس مصاحبه، کیس نامبر فرد برنده شده و ... که در ادامه مسیر اخذ ویزای آمریکا به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

حالت دوم: برنده نشدن لاتاری

حالت دوم عدم قبولی در گرین کارت لاتاری آمریکا را نمایش می‌دهد. اگر پیام زیر در صفحه وجود داشت، باید بگوییم که شما قادر به اخذ ویزای آمریکا از طریق لاتاری نیستید.

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the

«براساس اطلاعات وارد شده، ورودی برای پردازش بیشتر دریافت ویزا انتخاب نشده است.»

نکات مهم درباره نتایج لاتاری

جهت اخذ ویزای آمریکا از طرق قرعه‌کشی لاتاری نه‌تنها باید بدانید نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود، بلکه باید به نکات مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید. برخی از این نکات در ادامه بیان شده‌اند:

پس از اعلام نتایج متقاضیان ۱۶ ماه فرصت دارند تا مراحل دریافت ویزا را طی کنند. درغیر این‌صورت فرصت قبولی آن‌ها از بین خواهد رفت و باید مجددا در قرعه‌کشی شرکت کنند.

پس از پذیرفته شدن در لاتاری مدارکی مبنی‌بر تمکن مالی از سوی متقاضی ارائه می‌شوند. این مدارک در ادامه مسیر دریافت ویزای تنوع نژادی به دولت آمریکا معرفی شده و در اسرع وقت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

قبولی در مسابقه لاتاری کاملا به شانس و اقبال متقاضی بستگی دارد. با این‌حال، ارائه اطلاعات صحیح مواردی همچون ثبت‌نام خانوادگی، مدارک تحصیلی و ... در این قرعه‌کشی می‌توانند شانس شما را برای قبولی افزایش دهد.

پس از برنده شدن در مسابقه لاتاری باید کارهای حقوقی انجام دهید. انجام این کارها برای افرادی که اطلاعات کافی ندارند، آسان نیست. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مؤسسه حقوقی معتبر همچون مؤسسه کارت سبز است تا امورات حقوقی و استعلام نتایج به بهترین شکل انجام شوند.

 

جمع‌بندی

پس از ثبت‌نام برای لاتاری باید بدانید نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود تا در زمان تعیین‌شده به اخذ ویزا اقدام کنید. این نتایج در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اعلام خواهند شد. افرادی که ۶ ماه قبل ثبت‌نام لاتاری را انجام داده‌اند، با کمک مدارکی همچون کانفرمیشن نامبر می‌توانند نتایج مسابقه را ببینند. سپس ادامه فرآیند اخذ ویزای زندگی در آمریکا را سپری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما