شناسهٔ خبر: 66441502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرکت ۲۰واحد تولیدی بوشهر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از این استان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

" علی باستین " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: استقبال کم سابقه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این نمایشگاه نشان ازرویکرد مثبت سیاست های دولت در زمینه تجارت و سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه برپا بود افزود: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرما است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: در ۲ سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی یادآور شد: حضور شرکت های بوشهری در چنین نمایشگاه های بین المللی فرصت تبادل نظر برای تقویت نقاط قوت و شناخت ظرفیت بازارهای صادراتی را فراهم می کند.

باستین ادامه داد: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: پارسال در حاشیه این نمایشگاه با هیات اقتصادی روسیه نشست‌هایی برگزار و یک هیات اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

باستین با اشاره به راه اندازی مرکز تجاری ایران و هند در حاشیه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: تحقق این مهم گامی در توسعه مبادلات تجاری دو طرف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بزودی نخستین نمایندگی مرکز تجاری ایران و هند در استان بوشهر ایجاد خواهد شد و شاهد رونق بازرگانی بین بنادر بوشهر و هند خواهیم بود.

نظر شما