شناسهٔ خبر: 66441001 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید نماز را وظیفه خود بدانند

فرماندار چرداول تأکید کرد: ترویج فرهنگ نماز، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و تکلیف شرعی و اداری همه مدیران است. فرماندار چرداول تأکید کرد: ترویج فرهنگ نماز، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و تکلیف شرعی و اداری همه مدیران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام،علی محمدی در جلسه مشترک ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر گفت: نهادهای فرهنگی شهرستان اقدامات مطلوبی در زمینه اقامه نماز و فریضه امر به معروف انجام داده اند که لازم است این اقدامات بیشتر از پیش تقویت شود.
وی افزود: خانواده های ما که منشا اصلی و اولیه تربیت فرزندان هستند باید در راستای ترویج فرهنگ نماز تلاش بیشتری داشته باشند.
محمدی تصریح کرد: در سطح مدارس شهرستان فعالیتهای فرهنگی مذهبی تقویت شده است و این فعالیتها باید در بیشتر گسترش داشته باشد.
وی افزود: باید برای رفع مشکلات فرهنگی در حوزه نماز با برنامه  حرکت کرد و مصوبات در شورای اقامه نماز به نحو احسن اجرا گردد.
فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به حضور مردم در مراسمات مختلف مذهبی فرهنگی گفت: خوشبختانه حضور مردم در مراسمات مختلف همیشه گسترده بوده است و مردم عزیز شهرستان با حضورشان در این مراسمات نشان داده اند که با اتحاد خود همیشه پایبند نظام و پشتیبان انقلاب هستند.
تهیه اقلام مربوط به ایستگاه صلواتی در مساجد،تجهیز نمازخانه ها و مساجد شهرستان ،تقویت مقوله نماز و حجاب وعفاف در مدارس،نصب تابلوهای سیمانی با موضوع نماز در مسیر راه کربلاو استفاده از ظرفیت شهرداریها، دهیاران و هیات مذهبی از دیگر مواردی بود که در باره آنها بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای پیام/

نظر شما