شناسهٔ خبر: 66439647 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است

جانشین فرمانده فراجا گفت: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی فراجا با اشاره به اجرای طرح نور برای مقابله با کشف حجاب از سوی انتظامی کشور اظهار کرد: اجرای طرح نور، جزو اجرای فروع دین نیست و این مسئله نیز دستور خدا است؛ وقتی آقا می‌فرمایند حرام شرعی و سیاسی است یعنی حرام شرعی پای خود افراد است، اما در حرام سیاسی، یعنی ما مسئول هستیم.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم، بر اساس مستندسازی‌های آماده شده، افراد هدایت شده و باندی، با مأموران پلیس رفتار نامناسب می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، وقتی دهه ۴۰ امام فریاد زد که علما به داد اخلاق و دین برسید، همین مسئله را می‌گفتند؛ این همه شهید دادیم و همه ما مدیون آنها هستیم، همه شهدا برای همین اهداف رفته‌اند و انقلاب امروز نباید سمت دیگری برود.

سردار رضایی تصریح کرد: سواد یعنی فهم، برخی می‌گویند وکیل و دکتر هستند، اما اظهارات بی‌سوادانه دارند و متوجه نمی‌شوند که جنگ کجا است و جامعه به کدام سمت می‌رود، تشدید اقدامات قبلی در یک چهارچوب در حال حرکت و این کار جهادی و انقلابی است.

وی اضافه کرد: جنگ‌های امروز در کشور از جنگ با عراق و تجزیه طلبان نیز بیشتر اهمیت دارد و حساس‌تر است، ما با قرارگاه نور جواب خود را به دشمن می‌دهیم و این مسئله حتی از جنگ نیز حساس‌تر است.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: تهاجم‌های فرهنگی بسیار پراهمیت و مخرب‌تر هستند، به عنوان مثال اگر بمبی در جایی منفجر شود اثرات آن در همان منطقه می‌ماند، اما اثرات این رفتارها بسیار تخریب‌گر است، این موارد غیرت مرد و نجابت زن را تخریب می‌کند، اما امروزه رنگ و لعاب دیگری دارد، برخی افراد با این رفتارها، معانی حقوق شهروندی را لکه دارد می‌کنند و خواسته الهی و وظیفه فراجا است که باید این بی‌حرمتی ها مقابله کند.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه مسئله تکلیف الهی است، گفت: ثواب این مسئله بیشتر از هشت سال جنگ است، زیرا جسارت و اعتقاد بالاتری می‌خواهد و باید در تربیت نیرو نیز این مسائل مورد توجه قرار گیرد، در موضوع عفاف و حجاب، سی و چند دستگاه مسئولیت دارند، اما هیچ‌کدام بصیرت و شجاعت لازم را در این زمینه ندارند و ما پای کار هستیم.

وی با اشاره به رفتار دولت آمریکا با دانشجویان مدافع غزه در این کشور افزود: ادعای حقوق بشر غربی‌ها، این روزها در دانشگاه‌های آمریکا دیدنی است که چگونه با دانشجویان خود رفتار می‌کنند.

نظر شما