شناسهٔ خبر: 66439271 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعةالزهرا(س) از سال ۱۳۶۳ تاکنون»

فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۶۳ تاکنون» از سوی مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌ هادی اندیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال تأسیس جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها هستیم، اظهار داشت: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای مشارکت حداکثری همه مخاطبان، تاکنون سه فراخوان «دعوت به همکاری در دبیرخانه»، «تجربه‌نگاری» و «جمع آوری اسناد تاریخی» را منتشر کرده است.

وی با اشاره به چهارمین فراخوان این دبیرخانه، گفت: فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۶۳ تاکنون»، چهارمین فراخوان این دبیرخانه است که با هدف شناسایی نخبگان و صاحبان آثار علمی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: محورهای این فراخوان شامل مقالات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و همایش های علمی و همچنین کتاب اعم از تالیف، ترجمه، تصحیح و ادبیات داستانی هستند؛ در این فراخوان، آثار چاپ شده توسط تمامی ناشران ملی و بین المللی قابل دریافت است.

حجت‌الاسلام‌ اندیشه تصریح کرد: خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تا پایان مرداد سال جاری نسبت به ارسال آثار و منشورات خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۲۰ میز خدمت در بخش‌های مختلف جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها مستقر شده است که اساتید، طلاب، معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و همه فراگیران می‌توانند تجربیات، خاطرات و اسنادی که از حضور در این مجموعه دارند، به صورت صوتی و یا نوشتاری در اختیار مسئولان میزهای خدمت قرار دهند.

راه های ارتباط با دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها:

شماره تماس دبیرخانه مرکزی: خانم طیبه حیاتی ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴

دفتر دبیرخانه در مجتمع آموزشی تربیتی هدی: خانم حاتمی ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۷۹

دفتر دبیرخانه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی: حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزوش ۰۲۵۳۲۹۲۵۱۰۴

نشانی پست الکترونیک: jz۴۰ac@gmail.com

آی‌دی ایتا: @jz۴۰ac

نظر شما