شناسهٔ خبر: 66438571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود

المیرا دادمهر (اگیر)

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، امیر اشتری روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست خبری «اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌های کرج» اظهار کرد: این اجتماع جمعه  ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۴ الی ۷ عصر در زمین چمن ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی- مذهبی ۱۲ کمیته تشکیل شده و از نمایندگان تشکل‌ها و ادارات مختلف کرج دعوت به عمل آمده تا در جلسات مربوطه شرکت کنند.

وی توضیح داد: البته با توجه به اینکه همه مردم علاقه خاصی به امام هشتم شیعیان دارند، بیشتر بر مشارکت گروه‌های مردمی در این اجتماع متمرکز شده است و قطعا شاهد حضور اقشار مختلفی در این رویداد خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای برقراری امنیت، شکل پذیرایی، نحوه حمل و نقل شرکت کنندگان و ... صورت گرفته و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این اجتماع باشیم.

رئیس ستاد مردمی اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها توضیح داد: در این رویداد شاهد بخش‌های مختلفی چون برپایی غرف فرهنگی، نقاشی، عکاسی و ... هستیم و علاوه بر این، از مهمانان ویژه برای حضور در این اجتماع دعوت می‌شود

انتهای پیام

نظر شما