شناسهٔ خبر: 66436941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس؛

پیشرفت و آبادانی استان نیازمند وحدت و انسجام بیشتر مسئولان است

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس؛ نماینده منتخب مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس گفت: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه های متفاوت در شوراهای اسلامی شهر و روستا برای اقشار مختلف مردم تصمیم گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است و این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سالار آبنوش نماینده منتخب مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر  قزوین ضمن تبریک به مناسبت روز شورا اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی ایران است که قدرت را از تک نظری و تک قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شاهد تصمیم گیری شوراها و استفاده از خرد جمعی برای حل مشکلات در پارلمان های مردمی هستیم.

وی افزود: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است و این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش بر لزوم وحدت و هم افزایی مسئولان استان تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف و پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهر و استان قزوین و خدمت رسانی به مردم باید با وحدت وهمدلی  وانسجام بیشتر مسئولان کارها را پیش ببریم.  

سردار آبنوش، در بخش دیگری از سخنانش اراده خداوند را در مسیر رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت همانند واقعه طبس موثر دانست و تصریح کرد: آنچه در آن تردید نیست، مسیر درستی است که همگام با رهبری امامین انقلاب و تفکر بسیجی به لطف خداوند متعال در پیش گرفته شده است.  

وی ضمن یادآوری تصمیم گیری های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین تقاطع های غیر همسطح شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در آن دوره، نتایج کار گروهی، وحدت و انسجام در بین مدیران و مسئولان را موثر دانست.

منتخب مجلس دوازدهم شورای اسلامی همچنین در ادامه خواستار توجه بیشتر شورای اسلامی شهر قزوین در امورات فرهنگی شد و گفت: امروز مهم ترین مسئله، پاسخگویی به شبهات است که لازم است برای این مهم نیز به تاسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی و تبیینی باشیم.

آبنوش ضمن اشاره به جنگ رسانه ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان تصریح کرد: افکار عمومی مردم کشور ما پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

نظر شما