شناسهٔ خبر: 66436598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه امام رضا (ع):

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

صاحب‌خبر -

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

نظر شما