شناسهٔ خبر: 66435184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در آیین تجلیل از مبلغان فرهنگی در حرم مطهر رضوی مطرح شد:

سواد رسانه مهم‌ترین ابزار مبلغان برای برخورد با شبهات دینی است+عکس

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: سواد رسانه‌ای مناسب در برخورد با شبهات دینی مهم‌ترین ابزاری است که مبلغان باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام محمد عدیده در آیین تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی بر اجرای توانمندسازی مبلغان تأکید کرد و افزود: استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت‌های به وجود آمده می‌تواند نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی نماید. همچنین شناسایی معضلات فرهنگی و میزان تأثیر آن در سطح جامعه بسیار مهم است.

عدیده به نقش ارزشمند فعالین فرهنگی در جامعه اشاره کرد و توضیح داد: فعالان فرهنگی به‌عنوان بازوهای توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمان نقش انکارنشدنی دارند.

وی بیان کرد: تقدیر از فعالان فرهنگی تقدیر از جهادگران عرصه فرهنگ است که بدون هیچ چشم داشتی در امور فرهنگی مشغول جهاد هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های معاونت فرهنگی این منطقه، خاطرنشان کرد: افق و چشم‌اندازی که برای حوزه فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در نظر گرفته شده است، مرجع شدن در سطح کشور است.

نظر شما