شناسهٔ خبر: 66433139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختیاری شدن بازارگردانی به معنی حذف آن از بازار نیست + فیلم

مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: این اطمینان خاطر را می‌توانیم به بازار بدهیم که تصمیمات هیات مدیره سازمان در راستای بهبود عملکرد بازارگردان‌ها است.

صاحب‌خبر -

قادر معصومی خانقاه، مدیر نظارت بر بورس‌ها در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اختیاری شدن بازارگردانی به معنی حذف بازارگردان از بازار نیست. شرکت‌ها کماکان می‌توانند بازارگردان داشته باشند و به عملیات بازارگردانی ادامه دهند و اصلا شش ماه این فرصت زمانی در مصوبه داده شده است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم به بحث رفتار شرکت بورس و فرابورس برگردیم که ممکن است سلیقه‌ای برخورد کنند؟ باید گفت خیر شاخص‌ها و موضوعاتی که از سوی این دو شرکت بابت این که یک شرکت الزام به بازارگردانی داشته باشد از سوی ما یعنی سازمان بورس بررسی می‌شود و سعی خواهیم کرد این موارد در یک قالب باشد که رفتار سلیقه‌ای اتفاق نیفتد.

معصومی همچنین بیان کرد: این اطمینان خاطر را می‌توانیم به بازار بدهیم که تصمیمات هیات مدیره سازمان در راستای بهبود عملکرد بازارگردان‌ها است.

<div id="video-display-embed-code_19255017"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8724233/19255017?width=700&height=300"></script></div>

نظر شما