شناسهٔ خبر: 66432543 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد

لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مردمی‌سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه در این امر استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا در جلسه ستاد اجرایی کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار کرد: بسیاری از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان از پادگانی که اکنون سپاه صاحب‌الزمان (عج) است، به جبهه‌ها اعزام شدند.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای استان اصفهان سال ۱۳۷۵ برگزار شد و این کنگره دومین کنگره شهدای استان اصفهان است؛ تاکید رهبر معظم انقلاب در کنگره‌هایی که در ۱۰ سال اخیر برگزار شده است بر کارهای هنری و ماندگار بوده است.

دبیرکل کنگره ملی ۲۴ هزار شهید و فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید پیام کنگره را به گوش کسانی که در کنگره شرکت می‌کنند برسانیم، تصریح کرد: در کنگره دو برنامه عمده داریم و یکی از موارد آن است که اجلاس در اصفهان برگزار می‌شود، البته برای مکان اجرای کنگره را به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که در آینده اعلام خواهد شد.

فدا با اشاره به اینکه استان اصفهان یک‌دهم شهدای کل کشور را دارد، اظهار داشت: ویژگی‌های اصفهان بی‌نظیر و قابل توجه است، مدارس بالای ۱۰۰ شهید، یک‌ششم شهدای دانش‌آموز کشور، یک‌پنجم شهدای روحانی کشور، یک‌چهارم شهدای ورزشکار کشو و آمار بالای خانواده‌های دو شهیدی تا هفت شهیدی از موضوعاتی است که باید منعکس شود.

وی در ادامه گفت: برنامه دوم کنگره نمایشگاه در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مودظله‌العالی) و دیدار با ایشان است که باید دستاوردهای کنگره را خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردمی‌سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان باید در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه برای این امر استفاده شود.

فدا بیان کرد: تنها استانی که ۱۰ شهرستان بالای هزار شهید دارد، استان اصفهان است، بر همین اساس سال جاری و سال‌های آینده کنگره ملی شهدای شهرستان‌های استان اصفهان را نیز خواهیم داشت.

نظر شما