شناسهٔ خبر: 66426949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افتتاح بزرگترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد

مراسم افتتاح بزرگترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر امروز در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد، علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد. مراسم افتتاح بزرگترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر امروز در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد، علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی در این مراسم اظهارکرد: بزرگترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از 80 درصد مخاطب ما را زائرین و مسافرین تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای 45 سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.
وی ادامه داد: این مجموعه بالغ بر 350 میلیارد ريال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعین محترم باشیم.  به طور متوسط 6 ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان پشت بام ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه ها محسوب می شوند اما دوستان در مجموعه موج های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می توان از همین فضا هم بهترین استفاده های درآمدی را داشت.

نظر شما