شناسهٔ خبر: 66426908 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دانلود بازی موبایلی Vampire Survivors

شاهکاری با امتیاز متای ۹۵

صاحب‌خبر -

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های روگ‌لایک – اکشن موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Vampire Survivors همراه ویجیاتو باشید.

راستش را بخواهید، باید اعتراف کرد که هیچ چیزی به اندازه تجربه یک بازی اکشن دوست داشتنی نیست! دنیای این ژانر بقدری وسیع و هیجان‌انگیز است که ردپای آن را می‌توان در بسیاری از بازی‌ها پیدا کرد. بسیاری از بازی‌سازها سعی دارند تا با استفاده از المان‌های اکشن، دنیای بازی‌های خودشان را هیجان‌انگیزتر کنند. از طرفی نیز محبوبیت بازی‌های موبایلی باعث شد تا گیمرهای بی‌شماری به سمت این سبک از بازی‌ها قدم بردارند و طبیعتا اگر شما نیز موبایل گیمرید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به یکی از بهترین بازی‌های روگ‌لایک – اکشن یا همان Vampire Survivors داشته باشیم که همین‌حالا باید به سراغش بروید.

بازی دوست داشتنی Vampire Survivors یک بازی اکشن با المان‌های Shoot ’em up است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی Luca Galante منتشر شد. این بازی در سال ۲۰۲۱ به صورت Early Access دردسترس کاربران پی‌سی، ایکس باکس وان، سری اس و در نهایت ایکس‌باکس سری ایکس قرار گرفت. اما در اواخر ۲۰۲۲ بود که نسخه موبایلی این بازی نیز همزمان را خروج Vampire Survivors از حالت Early Access؛ منتشر شد. این بازی در آگوست سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سوئیچ نیز پورت شد. متاسفانه نسخه پلی‌استیشن این بازی فعلا دردسترس نیست و طبق چیزی‌که سازنده‌های این بازی گفته‌اند، احتمالا در نیمه دوم و یا سوم سال ۲۰۲۴ این بازی برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ پورت خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Grand Criminal Online ؛ جایگزینی فوق‌العاده برای جی‌تی‌ای آنلاین!فرصتی برای دورهم بودن معرفی بازی موبایلی Grand Criminal Online ؛ جایگزینی فوق‌العاده برای جی‌تی‌ای آنلاین! معرفی بازی موبایلی Grand Criminal Online ؛ جایگزینی فوق‌العاده برای جی‌تی‌ای آنلاین!
Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors

این بازی موبایلی از سوی منتقدان نیز با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شد. بطوری که بازی Vampire Survivors به امتیاز متاکریتیک ۹۵ رسید و عملکردی فوق‌العاده از خودش نشان داد. همچنین دی‌ال‌سی‌های مختلفی که برای این بازی با نام‌های Legacy of the Moonspell، دی‌ال‌سی Tides of Foscari، Emergency Meeting و در نهایت Operation Guns در سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳ و نهایتا ۲۰۲۴ منتشر شدند، تاثیر بسزایی در افزایش میزان محبوبیت این بازی داشتند و از Vampire Survivors عنوانی را ساختند که هرکسی باید به سراغش می‌رفت.

داستان این بازی اگرچه روایتی تاریخی دارد، اما چندان قدیمی نیست. در سال ۲۰۲۱ کشور ایتالیا تحت یک حمله عجیب قرار می‌گیرد. دراکولایی به نام Bisconte Draculó با احضار هیولاها، زامبی‌ها، شیاطین و موجودات جهنمی؛ به این کشور حمله کرده و شهرهای آن را یکی پس از دیگری درحال نابود کردن است. حال خانواده Belpaese که برای مدت‌ها وظیفه مبارزه با شیاطین را داشتند، تصمیم می‌گیرند تا یک‌بار دیگر با Bisconte Draculó مبارزه کنند و او را شکستن دهند. اما در این مسیر، آن‌ها با چالش‌های بی‌شماری رو به رو خواهند شد.

گیم‌پلی این بازی درست مانند تمامی بازی‌های اکشنی است که تاکنون بازی کرده‌اید. اولین قدم در دنیای این بازی، انتخاب کاراکتری‌ست که می‌خواهید با آن بازی کنید. هرکدام از این کاراکترها ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خودشان را دارند و این موضوعی‌ست که به شما اجازه می‌دهد تا یک تجربه دوست داشتنی از دنیای بازی موبایلی Vampire Survivors داشته باشید. هدف بازی بقا در مقابل هیولاهایی‌ است که مانند مور و ملخ به شما حمله می‌کنند. درواقع Vampire Survivors در این بخش خودش را به عنوان یک بازی رکوردی نیز نشان می‌دهد و شما باید سعی کنید تا در مقابل هیولاهایی که در موج‌های مختلف به شما حمله می‌کنند، زنده بمانید.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبا جدیدترین آی‌پی موبایلی از دنیای باب اسفنجی آشنا شوید بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی
Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors

Vampire Survivors یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

شکستن دادن هیولاها و از طرفی جمع کردن آیتم‌های مختلف و لول‌آپ کردن کاراکترتان؛ بخشی از موضوعاتی هستند که Vampire Survivors آن‌ها را به تصویر می‌کشد. از طرفی نیز، هرباری که وارد بازی می‌شوید، می‌توانید با شکستن دادن هیولاها XP جمع کنید و با استفاده از آن‌ها، شخصیت خودتان را لول‌آپ کنید. با لول‌اپ شدن شخصیت‌تان، بازی یکسری ویژگی جدید را به شما می‌دهد. مانند سلاح‌های قوی‌تر، دمیج بیشتر و حتی قدرت‌های جادویی! این قابلیت‌ها کاملا تصادفی‌اند و باتوجه به عملکردتان به شما داده خواهند شد.

با پیشرفت شما این بازی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و طبیعتا شما با چالش‌های بیشتری نیز رو به رو خواهید شد. هوش مصنوعی این بازی بسیار قوی و قدرت است و اگر به دنبال به چالش کشیدن خودتان هستید، می‌توانید روی بازی Vampire Survivors حساب ویژه‌ای باز کنید. پس بنابراین اگر به دنبال بهترین بازی روگ‌لایک روی موبایل‌اید، بازی Vampire Survivors از استودیوی Luca Galante گزینه بسیار خوبی روی موبایل برایتان است.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی Football League 2024؛ جایگزینی عالی برای فیفا و PES روی موبایلیک بازی مستقل، اما باکیفیت! بازی موبایلی Football League 2024؛ جایگزینی عالی برای فیفا و PES روی موبایل بازی موبایلی Football League 2024؛ جایگزینی عالی برای فیفا و PES روی موبایل

همچنین در نهایت به بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی می‌رسیم. موضوعی که قطعا برای بسیاری از گیمرها حائز اهمیت است و صادقانه بگویم که این بازی شما را ناامید نخواهد کرد. Vampire Survivors تمی کلاسیک دارد و این موضوع را می‌تواند به خوبی در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی پیدا کرد. درواقع اگر بخواهم این بازی را با عنوانی مقایسه کنم، باید بگویم که Vampire Survivors در این بخش، بسیار شبیه بازی Castlevania: Symphony of the Night است و شما می‌توانید انتظارات بالایی از این بازی داشته باشید.

پیشنهاد می‌شه!

Vampire Survivors بهترین بازی روگ‌لایک روی پلتفرم موبایل است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ به صورت Early Access منتشر شد و موفقیت زیادی به دنبال داشت. به همین دلیل سازندگان این بازی، Vampire Survivors را برای بسیاری از پلتفرم‌ها از جمله موبایل منتشر کردند.

چرا Vampire Survivors بهترین بازی روگ‌لایک موبایلی است؟ - ویجیاتو چرا Vampire Survivors بهترین بازی روگ‌لایک موبایلی است؟ - ویجیاتو
Vampire Survivors Vampire Survivors Vampire Survivors
سازنده:Luca Galante سبک:روگ‌لایک حجم:۱۹۳ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

نظر شما