شناسهٔ خبر: 66426305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گام‌های عملیاتی در عرصه جهاد تبیین برداشته شود

امام جمعه چالدران گفت: گام‌های عملیاتی در عرصه جهاد تبیین باید برداشته شود و فرهنگیان در این زمینه مسئولیت خطیری برعهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمد‌زده، امام جمعه چالدران در همایشی که به مناسبت تجلیل از معلمان نمونه و هفته عقیدتی و سیاسی به همت سپاه چالدران در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، گفت: باید در زمینه جهاد تبیین گام‌های عملیاتی و اقدامات موثری انجام شود که در این زمینه فعالان فرهنگی، معلمان، اساتید دانشگاه و روحانیون مسئولیت خطیری بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه آسیب‌شناسی عملکرد فعالان فرهنگی و رسانه‌ای در عرصه جهاد تبیین بسیار ضروری به نظر می‌رسد، گفت: عادات و راهبردهای فعالان جبهۀ انقلاب در مسیر درستی  باید قرار گیرد، تا از این طریق در حوزه تبیین، عملکرد مفید و موثر به دست آید.

امام جمعه چالدران با بیان اینکه جبهه انقلاب برای تحقق «جهاد تبیین» باید به صورت دقیق، کارشناسی شده و هوشمندانه عمل کند، گفت: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول یک دهه گذشته از اهمیت زیادی برخوردار است به ویژه اینکه در حوزه امنیتی و نظامی موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام جباری با بیان اینکه افراد فعال در حوزه جهاد تبیین باید درراستای اولویت‌سنجی گام بردارند، گفت: تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق در برهه کنونی بسیار ضروری است، چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسانه‌های خود را گسیل کرده‌اند تا دستاوردهای این عملیات را ناچیز جلوه دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه تبیینی به معنای واقعی کلمه در حکم جهاد است و باید به آن بها داد، گفت: در شرایط کنونی این وظیفه ما است که به دشمن اجازه ندهیم موج‌سواری کرده و افکار عمومی را به دست بگیرد، گرچه ملت بزرگ کشورمان امروزه به معنای واقعی کلمه آگاه و بابصیرت بوده و به راحتی تحت‌تاثیر تبلیغات مخرب دشمنان قرار نمی‌گیرند

برچسب‌ها:

نظر شما