شناسهٔ خبر: 66426018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وحیدی: نخبگان مردم را برای حضور در دور دوم انتخابات تشویق کنند

وزیر کشور، گفت: همه اقشار، نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند. وزیر کشور، گفت: همه اقشار، نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد وحیدی، وزیر کشور  در شورای اداری استان تهران ضمن تبریک مناسبت های روزکارگر و روز معلم گفت: معلمان و کارگران تجلی حرکت، حیات و تعالی انسان هستند و ما قدرشناس این قشر بزرگ جامعه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت  شورای اداری تهران، اظهار کرد: جایگاه شورای اداری تهران یک اهمیت فوق العاده دارد؛ زیرا تهران ام‌القرای سیاسی کشور است و پرداختن به مسایل آن و داشتن قوانینی قوی و گفت وگو درباره آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وزیر کشور بیان کرد: یک پنجم جمعیت ایران و یک چهارم نرخ رشد کشور مربوط به تهران است، مسئولیت های سنگینی در این جغرافیا وجود دارد و از تلاش های مستمر و موثر همه عزیزان از جمله استاندار، فرمانداران ، نیروهای نظامی و انتظامی و همه دستگاه ها و همچنین دستگاه قضاییه برای توسعه تهران قدردانی می کنم

وی تاکید کرد: برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چارچوب چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است. سال گذشته (۱۱ اسفند) یک انتخابات خیلی خوب و بسیار ارزشمند و در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب بحمدالله رقم خورد.

وی افزود : اکنون نیز در آستانه برگزاری مرحله دوم این انتخابات مهم در ۲۱ اردیبهشت ماه هستیم و همه مسوولان موظف هستند این رویداد مهم با سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت بالای مردم برگزار شود.

وحیدی با اشاره به رقابت ۱۶ نامزد در تهران گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

انتهای پیام

نظر شما