شناسهٔ خبر: 66425235 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش توان رزم پدافند هوایی متناسب با تهدید‌های دشمن

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

*** افزایش توان رزم پدافند هوایی متناسب با تهدید‌های دشمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی اظهار داشت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: این پیام را به مردم شریف کشورمان می‌دهیم که فرزندان جان‌برکفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های مسلح به‌ویژه پدافند هوایی سرافراز، امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد.

نظر شما