شناسهٔ خبر: 66424558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه های تهران؛

تعقیب و گریز و دستگیری سارق زورگیر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیر و موبایل قاپ محدوده فرشته و الهیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تعقیب و گریز و دستگیری سارق زورگیر. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفته: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده فرشته و الهیه با آموزش واحد‌های گشتی سارقان درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی وشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل شدند. سرهنگ علی قاسم پور میگه در بررسی اولیه از متهمان ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف شد.
---
خودرو و تلفن همراه در صدر شکایت‌های مردمی. به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران، تعداد کل شکایت‌های دریافتی سامانه ۱۲۴ در سال گذشته حدود ۶۵ هزار و ۳۸۲ مورد بوده است ضمن اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد شکایت‌های حضوری در مقایسه با پارسال ۵۰ درصد افزایش داشته. آقای میرموسوی میگه بیشترین شکایت‌های سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه، مبلمان و پوشاک بوده است.
---
اجرای نورپردازی لیزری به مناسبت روز ملی خلیج فارس. برای گرامیداشت این‌روز، نورپردازی ویژه با تکنیک لیزر (اشکال وتصاویر مختلف و متحرک از‌جمله خلیج فارس) یا به اصطلاح تکنیک «لیزر مپینگ» در میدان صنعت به نمایش گذاشته شد.
---
برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران. معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفته: به‌زودی دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت‌های پلیس راهور نیز نصب می‌شود و در مرحله اول این دوربین‌ها، تخلفات ساکن را ثبت خواهند کرد. این موتور‌ها نیز مانند خودرو‌های دوربین‌دار، خودرو‌های دارای تخلفات ساکن را جریمه خواهند کرد.

 

<div id="video-display-embed-code_11061480"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220804/11061480?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما