شناسهٔ خبر: 66424139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان تغییر نمی‌کند؛ تلاش برای تکمیل طرح‌ها ادامه دارد

بندرعباس - ایرنا - اخیرا بحث تغییر برخی استانداران مطرح شده بود اما با توجه به صحبت‌های صریح وزیر کشور در خصوص پایان تغییرات و جابجایی‌ها، پرواضح است که روند تکمیل طرح‌های پیشرفت‌محور با هدایت مهدی دوستی در هرمزگان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشور چند روز پیش در سفر به ساری برای معرفی استاندار جدید مازندران در پاسخ به این پرسش که آیا جابجایی استانداران ادامه دارد، گفت: برنامه‌ای برای تغییر سایر استانداران نداریم و استانداران ما با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.

چند هفته‌ای است که در فضای مجازی هرمزگان نسبت به تغییر مهدی دوستی استاندار هرمزگان گمانه‌زنی‌هایی می‌شود و حتی برخی افراد، برای سکانداری هرمزگان گزینه‌های احتمالی هم معرفی کرده‌اند و این درحالی است که این استان مرزی در شاخص‌های‌ مختلفی همچون ایجاد شغل، احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل، توسعه جزایر، رشد اقتصادی و تعریف طرح‌های کلان در حوزه اقتصاد دریا، پیشگام بوده است.

اکنون با تاکید وزیر کشور مبنی بر ابقای سایر استانداران باید گفت که روند تکمیل طرح‌های پیشرفت‌محور هرمزگان با هدایت مهدی دوستی که ۲ سال پشت سر هم به عنوان استاندار برتر کشور معرفی شده، همچنان ادامه دارد.

هرمزگان با بیش از هزار کیلومتر نوار ساحلی، ۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما