شناسهٔ خبر: 66424062 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اشتغال ۳۰۰۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در ساختار‌های اداری کرمان

رئیس مرکز توانمند سازی ایثارگران استان کرمان گفت: ۱۰ هزار نفر وابسته به جانبازان و آزادگان و ۲۰ هزار نفر هم از خانواده شهدا در ساختار‌های اداری این استان مشغول به کار هستند.

صاحب‌خبر -

سید ابراهیم یزدی نژاد در جلسه معارفه مسئول مرکز توانمند سازی ایثارگران شهرستان‌های رفسنجان و انار که با حضور فرماندار رفسنجان، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ما این پیروزی علیه دشمن را مدیون شهدا و نیز مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام هستیم که در حال حاضر شاید برخی از این جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در جمع ما نباشند و به خیل شهدا پیوسته اند.

وی افزود: مدیریت دوران دفاع مقدس از نوع مدیریت انقلابی بود و شهیدان مهدی باکری، حسین خرازی و ابراهیم همت نمونه بارز این نوع مدیریت هستند.

یزدی نژاد بیان کرد: در تعریف مدیریت انقلابی آمده است که یکدلی، همدلی، انسجام و وحدت، و فارغ از پاداش و تشویق از ویژگی‌های این نوع مدیریت است.

رئیس مرکز توانمند سازی ایثارگران استان کرمان در بخش دیگر از سخنانش اظهار کرد: مرکز توانمندسازی ایثارگران یک سازمان ملی مردم نهاد در موضوعات اجتماعی است که با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی بر اساس تدابیر امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق گام دوم انقلاب اسلامی تأسیس و راه اندازی شد.

یزدی نژاد عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در تربیت و ارتقای مدیران جهاد انقلابی و ایثارگر در تراز جمهوری اسلامی نقش موثری در این مرکز ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب اسلامی؛ به روی کار آمدن کسانی که عنوان ایثارگری دارند یا از خانواده‌های ایثارگران هستند توجه ویژه دارد و در مراکز توانمندسازی ایثارگران در جای جای ایران اسلامی این امر ساماندهی می‌شود؛ لذا در استان کرمان ۳۰ هزار نفر از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در ارگان‌های دولتی و اداری استان مشغول به کار هستند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان هم دوران دفاع را مایه استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: مباحث ایثارگران به صورت هدفمند در مرکز توانمندسازی ایثارگران شهرستان مطرح و پیگیری می‌شود.

وی افزود: ارج نهادن به ایثارگران و خانواده آن‌ها باید در اولویت باشد ؛ چرا که آن‌ها در دوران دفاع مقدس برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان و هستی خود گذشتند.

در پایان سرهنگ پاسدار عباس عسکری به عنوان مسئول مرکز توانمندی‌های ایثارگران شهرستان رفسنجان معرفی شد.

نظر شما