شناسهٔ خبر: 66423888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهرخبرداد:

اولين جلسه اداري کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قائم شهر در سال 1403 برگزارشد

صاحب‌خبر -
اولين جلسه اداري کارکنان اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامي قائم شهر در سال 1403 برگزارشد

خبرگزاری آریا-اولین جلسه اداری کارکنان اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی قائم شهر در سال 1403 برگزارشد.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان قائم شهر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان،در اولین جلسه اداری کارکنان در سال 1403،از برنامه های پیش روی و اقدامات در دست اجرا توسط واحد های مربوطه خبر داد.

یزدانی شورمستی در این جلسه،بازدید مستمر از واحد های تحت پوشش،اطلاع رسانی المپیاد ملی هنر،برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت،اجرای نمایش خیابانی بمناسبت کنگره شهدای مازندران، تعمیرات مجتمع حر،رصد و پایش سامانه شورای پاسداشت زبان فارسی و سردرب و بررسی اکران مجوز ها،راه اندازی باشگاه های کتابخوانی،توزیع عادلانه آگهی های ثبتی،برنامه های جدید موسسات فرهنگی و هنری و هچنین رصد و نظارت مراکز برگزاری آزمون های مهارت آموزی و اجرایی شدن طرح شهید آوینی  را از اهم برنامه های قابل پیگیری دانست.

ایشان فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآنی را از دیگر واحد های زیر مجموعه عنوان نمودند که همچون سال های قبل برنامه های اوقات فراغت با رویکردی جدید در دستور کار خود قرار بدهند و از کارشناسان این بخش خواستار پیگیری موضوعات مطروحه شد.

در ادامه جلسه،کارشناسان هر بخش گزارشی از برنامه ها و کار های صورت گرفته و دیگر برنامه های در دست اقدام از سوی واحدها را بیان نمودند.

نظر شما