شناسهٔ خبر: 66783185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهادت آیت‌الله رئیسی قلب‌ کردستانی‌ها را داغدار کرد

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و جهان، پدید آورد و قلب‌های همه ما کردستانی‌ها را به داغی بزرگ نشاند.

صاحب‌خبر -

ماموستا اقبال بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادتِ خادمانِ ایران و اسلام رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز و استاندار آذربایجان شرقی گفت: حقیقتاً این واقعه تلخ موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدید آورده و قلب‌های همه ما کردستانی‌ها را به داغی بزرگ نشاند.

وی گفت: شهیدِ جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمر آیت‌الله رئیسی در مسیر پاسداری از اسلام، انقلاب و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم سپری شد تصریح کرد: این شهید راه خدمت هیچ‌گاه از تلاش‌های خود جهت خدمت به مردم عقب‌نشینی نکرد به طوری‌که مدام در سفرهای استانی کل کشور بود و خودش شخصاً مشکلات را از نزدیک نظاره‌گر و پیگیری می‌کرد.

وی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف و پیشرفت کشور هیچ‌گاه تحت تأثیر هیچ جریانی قرار نگرفت و مواضع، رویکرد و روحیه خدمتگزاری ایشان همواره قوت قلبی برای مسئولان و علمای کشور برای حرکت در این مسیر بود.

ماموستا بهمنی تصریح کرد: امید که این راه خدمت به مردم حفظ و تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/481/

نظر شما