شناسهٔ خبر: 66423775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت روز شوراها؛

آیین آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری مهاباد

عملیات اجرایی 6 طرح عمرانی مختلف مهاباد شامل کمربندی‌های پشت‌تپ، داشامجید، فجر، صبح مکریان و همچنین احداث شهربازی و پارک جنگلی امروزدر آیینی و با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آیین آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عضو شورای اسلامی شهر مهاباد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی کمربندی‌های پشت‌تپ، داشامجید، فجرو صبح مکریان امسال در مهاباد آغاز شده است افزود: عملیات احداث این کمربندی ها در حاشیه شهر با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال اجرا می شود که در طرح کمربندی فجر به طول یک کیلومتر و 500 متر مسیر دسترسی فلکه پژوهش و فجر به شهرک کارمندان میسر می شود.

طاهر جنگلی افزود: پارک جنگلی و شهربازی مهاباد هم در کوه داشامجید درحال احداث است.

خلیلی عضو شورای اسلامی شهر مهاباد هم گفت: این پارک در مساحتی به وسعت 24 هکتار احداث می شود که ازاین میزان پنج هکتار به احداث شهر بازی اختصاص خواهد یافت.

 او اضافه کرد: جاده دسترسی هم به طول دو هزار متر وعرض 12 متر در حال احداث است که اعتبار اولیه این پروژه هم 100 میلیارد ریال است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم گفت: در اجرای این طرح ها سعی خواهد شد امکانات و خدمات شهری در نقاط مختلف شهری با هدف توزیع عادلانه امکانات و رفع مشکلات انجام شود.

آرش شهابی رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد هم می گوید: یکی از دغدغه های اصلی مردم مهاباد تامین مسکن است برای این مهم گسترش خدمات شهری و احداث راه های دسترسی در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری شهر است.

بودجه عمرانی امسال شهرداری مهاباد با 28درصد افزایش نسبت به پارسال رقمی بالغ بر 260 میلیارد تومان است.

توزیع عادلانه امکانات و گسترش خدمات شهری از اهداف اجرای این طرح‌هاست.

<div id="video-display-embed-code_11061654"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220759/11061654?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما