شناسهٔ خبر: 66423345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تاکید رئیس کمیسیون بودجه شورا بر وحدت و تلاش همه جانبه برای حل مشکلات شهر 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در ۴۶۰ روز باقی‌مانده به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم. همچنین در این مدت باقی مانده ضمن نظارت بر رفتار شهرداری، از عملکرد مدیران اجرایی حمایت و نقد سازنده داشته باشیم و راهکار ارائه دهیم. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در ۴۶۰ روز باقی‌مانده به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم. همچنین در این مدت باقی مانده ضمن نظارت بر رفتار شهرداری، از عملکرد مدیران اجرایی حمایت و نقد سازنده داشته باشیم و راهکار ارائه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست‌وسی‌ودومین جلسه علنی شورا، در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک روز معلم، اظهار کرد: فردا هزار روز از آغاز به کار شورای ششم شهر تهران می‌گذرد و از همکاران عزیز و همه پرسنل و کارشناسان شورا که از ابتدای دوره تلاش کردند که بتوانیم به نحو مطلوب عمل کنیم، تشکر می‌کنیم امیدوارم در ۴۶۰ روز باقی‌مانده به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم. همچنین در این مدت باقی مانده ضمن نظارت بر رفتار شهرداری، از عملکرد مدیران اجرایی حمایت و نقد سازنده داشته باشیم و راهکار ارائه دهیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ادامه داد: بنده به سهم خودم از کوتاهی ها و قصور در انجام وظایف از محضر خداوند بزرگ ، رهبری عزیز و مردمی که به ما اعتماد کرده اند عذرخواهی میکنم و امیدوارم با تلاش بیشتر در ایام باقیمانده برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعفی داشته باشم .

وی با اشاره به به آیه ۴۶ سوره انفال، بیان کرد: خداوند متعال در این آیه میفرمایند همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید، هرگز راه اختلاف را نپیمانید، همه پایدار و صبور باشید که خداوند همیشه با صابران است. همچنین در تفسیر این آیات بزرگان فرمودند محور اتحاد و وحدت، قانون و رهبر جامعه است. در ادامه نیز خداوند می‌فرمایند که نزاع و درگیری از درون شما را پوک و از بیرون شما را بی ابرو می‌کند.

آخوندی افزود: بررسی سوابق در تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد که نزاع و درگیری چه کرده است، اختلاف نظر که همیشه وجود دارد و رهبر انقلاب نیز فرمودند که اختلاف نظر طبیعی است اما انچیزی که خوب نیست نزاع و درگیری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: در ادامه آیات گفته شده در اطاعات از رهبر جامعه و قانون پایدار باشید اگر چیزی خلاف نظر بود تحمل کنید چراکه خداوند با صابران است، من این آیات را تذکر برای خود می‎‌دانم و امیدوارم با عمل به کلام خدا در انجام وظایف و خدمت بیشتر به مردم توفیق داشته باشیم.

 انتهای پیام/

نظر شما