شناسهٔ خبر: 66422662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست مطبوعاتی مربی تراکتور

در آستانه دیدار تیمهای فوتبال تراکتور و استقلال، نشست مطبوعاتی مربی تراکتور امروز در تبریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نشست مطبوعاتی مربی تراکتور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  حمید مطهری امروز در نشست خبری قبل از بازی در جمع خبرنگاران گفت: ان شاءالله فردا هم به مانند سربازان جنگی برای تراکتور خواهیم جنگید و با کیفیت بالا به پیروزی می‌اندیشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم و باید یک‌دل و همدل بوده و نشان دهیم که یک تیم قدرتمند هستیم.

وی ادامه داد: استقلال هم تیم خوبی است و اگر بتوانیم عطش پیروزی خودمان را حفظ کنیم، فوق‌العاده خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص برنامه‌های بازیکنان از نظر روحی هم گفت: امروز پنجمین روزی است که درتراکتور هستم و قبل از حضورم واقعا تیم از نظر روحی شرایط خوبی نداشت؛ اما با همکاری و تعامل بازیکنان، وضعیت خوبی پیدا کردیم.

مطهری ادامه داد: من صادقانه به دنبال کمک به تراکتور هستم و نیاز به پست و مقام ندارم و دوست دارم همه یک تیم باشیم؛ اما مسئولیت فنی تیم با من است.

مربی سرخ‌پوشان در خصوص نبود چند بازیکن تاثیرگذار استقلال هم گفت: استقلال تیم بزرگ وقابل احترامی است ولی ما روی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم و حریف، بازیکنان جایگزین خوبی دارد؛ اما ما بدون توجه به این مسائل به دنبال پیروزی هستیم.

مطهری با بیان اینکه به دنبال ارائه بهترین عملکرد خود هستیم اظهار داشت: ما زیاد به گذشته توجهی نداریم و تراکتور تیم بزرگی است که باید در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشد؛ ما هم سعی می‌کنیم از آخرین فرصت‌ماندر بازی بزرگ استفاده کرده و عملکرد خوبی داشته باشیم.

گفتنی است از هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور فردا تیم تراکتور از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگارامام (ره) میزبان استقلال تهران خواهد بود.

در جدول لیگ برتر ایران (خلیج فارس) تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم و استقلال تهران با ۵۳ امتیاز در رده اول قرار دارند.

نظر شما